понедельник, 24 сентября 2012 г.

Курси_24_09

Сьогодні у модулі 9 ми розглянули приклади учнівських робіт, способи та критерії їх оцінювання, проаналізували шляхи диференціації навчання учнів, навели її приклади. Ми з'ясували, що саме диференціація навчання допомагає залучити всіх учнів у роботу, сприяє їх зацікавленню, входженню в колектив. Також були внесені зміни у План вивчення теми, і його було поміщено в Портфоліо на wiki-сторінці.
У модулі 10 було остаточно визначено цілі навчання, звернули увагу на необхідні педагогічні технології та прийоми навчання задля досягнення цих цілей. Ми обговорили, як керувати навчальним процесом у класі, де навчання здійснюється за методом проектів, як використовувати комп’ютерні технології задля підвищення вашої власної ефективності та для підтримки навчання учнів. Цікавим стало створення презентації фасилітації навчання учнів, які виконуватимуть проекти, створили план вивчення обраної теми в класі та створили інструктивні матеріали, які допомагатимуть учням з використанням комп’ютерних технологій при виконанні навчальних проектів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий